Voor teams die klantbeleving willen versterken

Voor teams in hospitality, zorg en retail die dagelijks met klanten in contact staan
en het verschil willen maken in hoe beleving wordt gevoeld, gedeeld en onthouden.

De Hospitality Boost Session vertaalt inspiratie naar actie met concrete inzichten, samenwerking en plezier op de werkvloer.

Geen standaard training, maar een interactieve sessie waarin jouw team ontdekt
hoe klantbeleving de sleutel is tot meer tevreden klanten, meer werkplezier en meer omzet.

Een trainingsdag die motiveert én activeert
Voor teams die direct resultaat willen: sterkere klantbeleving, meer eigenaarschap en meer energie op de werkvloer.

Flexibel inzetbaar: een boost met blijvend effect
Ideaal als inspirerende opvolger van de keynote of als los dagdeel waarin we samen de klantreis tot leven brengen.

Leren waar je iets aan hebt – én plezier in hebt
Prikkelende werkvormen, humor en tools die morgen al effect hebben op de beleving van je klant.

Ontdekt de verschillende mogelijkheden!

Hospitality Boost Sessions

Wat is de Hospitality Boost Session?

De Hospitality Boost Session is een interactieve sessie die teams laat ervaren hoe klantbeleving de motor wordt van werkplezier, loyaliteit en groei.

Aan de hand van de door Studio Hospitality ontwikkelde CUP-methode en de CX Game ontdekken deelnemers op een energieke manier wat hun eigen invloed is op de klantbeleving.

Geen training, maar een sessie vol beleving, reflectie en actie
waar theorie plaatsmaakt voor doen, verbinding en resultaat.

De Hospitality Boost Session is inzetbaar als:

  • After Keynote Session (2-3 uur): de perfecte opvolger van de keynote, waarin inspiratie direct wordt vertaald naar actie.

  • Deep Dive (ca. 4 uur): een los te boeken dagdeel waarin we gedrag, beleving en klantreis verdiepen.

Investering vanaf €2250 (excl. btw), afhankelijk van de gekozen sessievorm en groepsgrootte.

After keynote session

v.a. 2250,-

/excl. BTW

Van inspiratie naar actie.
In deze sessie bouwen we voort op de energie van de keynote en vertalen we inzichten direct naar gedrag op de werkvloer.


Met de CX Game als interactieve start ontdekken teams waar groei, verbinding en verbetering mogelijk zijn in hun klantbeleving.

Een compacte, activerende sessie vol plezier en eigenaarschap,
perfect om de keynote-energie te verankeren in dagelijkse acties.

  • Duur: 2 - 3 uur

  • Groepsgrootte: afhankelijk van aantal deelnemers (vanaf 20 deelnemers wordt gewerkt met een co-facilitator)

  • Focus: reflectie, samenwerking, direct toepasbare actie

  • Interactief

  • Concrete inzichten

  • Incl.  intake gesprek, personalisatie van de vragen en materiaal

  • Indien meerdere facilitators nodig zijn voor grotere groepen, is de meerprijs €1.000, per facilitator en € 250,- per extra spelbord.

    Optioneel: + € 500,- (excl.btw) voor 1uur extra om alle inzichten door te vertalen naar jouw actieplan

Investering vanaf €2250,- (excl. btw), afhankelijk van de groepsgrootte.

Plan een kennismaking

Deep Dive

3500,-

/excl. BTW

Verdieping in beleving, gedrag en groei.
Een verdiepend dagdeel waarin teams hun klantreis tot leven brengen en leren hoe kleine gedragskeuzes grote impact hebben op de beleving.

We combineren de CX Game met het in kaart brengen van de klantreis van jouw organisatie.


Samen brengen we de belangrijkste contactmomenten in beeld, analyseren we de emotionele pieken en vertalen die naar concreet gedrag en verbeteracties.

Een sessie die verder gaat dan inspiratie, gericht op blijvende verandering in klantbeleving en teamdynamiek.

  • Duur: ca. 4 uur

  • Groepsgrootte: tot ca 16 deelnemers

  • Focus: klantreis, gedragsverandering, cultuurverankering

  • Interactieve werkvormen

  • Concrete inzichten

  • Praktische tools om direct in de praktijk te kunnen brengen

  • Hands-on en praktijkgericht

Plan een kennismaking

Geweldige sessie!

Goed om te zien dat het echt aansloeg bij het team en dat ze eye-openers hadden naar aanleiding van de opdrachten.

Wat ik zo knap van je vind is dat je in het begin behoorlijk wat tijd neemt om een veilige omgeving te creëren en draagvlak en commitment creëert bij iedereen. Dit was precies wat ons team nodig had. Complimenten!

Nadine - Sales Manager

Zij gingen jou al voor

Dominique has been able to make a real change with her can-do and pro-active attitude! Thanks for inspiring and motivating our whole team!

Ferry Konter - Nordic Retail Group
(Google team)

Dominique nam ons op spontane en begrijpelijke wijze mee in de wereld van klantbeleving. Met humor, heldere inzichten en praktische opdrachten stelden we onze eigen klantreis samen. De dag erna ontvingen we al direct een lovende 9+ review. Zó krachtig en toepastbaar!

Brenda - De Gezonde Zaak

Een training vol praktische inzichten en oefeningen die je meteen kunt toepassen. Erg genoten!

Mieke van de Riet - Vissers Energy

Begin vandaag nog!

Zet je team op scherp voor meer omzet, betere reviews en blije gasten.